Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ - ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΞΕΛΙΞΗ




Κάθε μια ψυχή που παίρνει σάρκωση σε αυτό τον πλανήτη λειτουργουσε μέχρι σήμερα με τους δικούς σου όρους.
Από την πρώτη μέρα της γεννησης ενός μωρου, το ακολουθούν οι οροι που έχεις θεσπισει, όχι στο μέρος που γεννήθηκε αλλά στο μέρος που εκπαιδευτηκε και μεγαλωσε.
Μπορεί ο τοπος γεννησης με τον τοπο εκπαίδευσης και μεγαλωματος να είναι ο ίδιος. Αλλά και για κάποιους λόγους, όπως υιοθεσια, να μην είναι ο ίδιος.
Σημασία έχει ότι οπουδήποτε μεγαλωνεις, θα σε ακολουθησει οπωςσδηποτε ένα πακετο εκπαίδευσης που έχει θεσπιστεί όχι για να υπηρετούνται οι άνθρωποι από το σύστημα, αλλά οι άνθρωποι να υπηρετούν το σύστημα, και το εχουνε υπηρετήσει απόλυτα όλοι οι κρυφοι ή φανεροι νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης στα επίπεδα των επίσημων και μη, εξουσιών που εν προκειμένω είναι όλες αυτές οι εξουσίες που δίνονται στο πλανήτη σαν δήθεν εξουσίες (πολιτικές, θρησκευτικες κ.α.).
Ακόμα και η τροφή της ανθρωπότητας που έρχεται από τον δημιουργό, που είναι αποτελεσμα μόνο του δικού σας ήλιου που έλκει αυτόν τον πλανήτη που λέγεται γη, και μέσα από την φωτοσύνθεση των φυτων, παρεχεται η δυνατοτητα να τραφουν οι άνθρωποι, παρουσιασες βρε Μαυροψύχη ότι ακόμα και για την τροφή υπάρχει κοστος.
Μέσα στο σύστημα "αγοράζω και πουλάω" - καννιβαλισμος, εμπορευεσαι ακόμα και τον ήλιο. Και φυσικά η ανθρώπινη εξέλιξη, επειδή 'Έτσι έχει εκπαιδευτεί από τους νεκροθάφτες τους, τα αποδεχεται ολα και δεν υπάρχει αντίδραση καμία ώστε να κατατασετε ποιο κατω και από το ζωικό βασίλειο.
Και λέμε ζωικό βασίλειο, γιατί θα δεις τα ψαρια στη θάλασσα να κολυμπανε και τα ζώα της στεριας να περπατανε στη γη. Το αντιθετο δεν θα το δεις ποτε.
Αυτό γίνεται γιατί ακόμα και τα ζώα έχουν γνωρίσει τη φυση τους, σε αντιθεση με την ανθρωπότητα που φροντισες πραγματικά με πολύ ιδιαιτερο τρόπο να τους παραποιησεις τα πάντα.
Μοναδικος σκοπός που διαιρεσες όλη την ανθρωπότητα, ήταν μόνο αυτός:
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ.
Μέσα από αυτόν τον αποπροσανατολισμο και την παγιδευση - εγκλωβισμο του νου των ανθρώπων, έχει καταστει η ανθρώπινη εξέλιξη μια απίστευτη αποτυχια.
Κάθε τι που παρουσιαζεις, με τις αντιστοιχες εξουσίες που το υπερασπιζονται, πληρωνοντας τες με τα ανύπαρκτα χρήματα σου, ακόμα και για εξουσίες που πρόκειται να έρθουν μετά από εκατοντάδες χρόνια, μοναδικό μελημα σου και μελημα τους είναι αυτή η μονιμη δουλοποίηση και χασιμο κάθε πνευματικου δρομου της ανθρωπότητας.
Τα πάντα τα έχεις χειριστει μέχρι σήμερα βεβαια,
(ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ)
με απόλυτα επιδεξιο και απόλυτα έντεχνο τρόπο.
Από την ώρα που γεννιόταν ένα παιδί σ' αυτόν τον φυλακισμενο πλανήτη, το είχες παγιδευσει μέσα σε δαγκανες του "ΕΓΩ".
Του έχεις μάθει ότι έχει τους εγω-άντρας, εγω-γυναίκα, εγω-γονείς μου, εγω-πατριδα μου, εγω-θρησκεία μου, , εγω-πλουσιος, εγω-φτωχος, εγω-επιθυμιες μου (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ) εγω-δυνατός, εγω-αδυνατος. Και αφού τους είχες προικισει με τις τρομακτικες χειροπεδες ολων των "ΕΓΩ", στηριζομενος στην απόλυτη άγνοια τους που πετυχες με όλες τις εξουσίες, στο τέλος τους εταξες ότι θα σηκωθουν και από τους ταφους για να συνεχίσουν να μεγαλωνουν τα "ΕΓΩ" τους.
ΒΡΕ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!
ΕΧΕΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
Εβαλες τα ιερατια να διδασκουν στον παγιδευμενο ανθρώπινο νου ότι ο Δημιουργός εφτιαξε τον Αδαμ και από το πλευρο του έφτιαξε και την γυναίκα. Σιγά μην εγραφες ότι είναι και οι δυο ισοι απέναντι στην δημιουργία.
Σε βολευε ότι ο άντρας είναι πιο χειροδυναμος και θα σε εξυπηρετουσε στα πολεμικα σου και αιματοβαμενα σχέδια σου. Γι αυτό σε βολεψε μέσα από τους καφρους ιεραρχες να λέμε στους χαχολους ανθρώπους ότι τάχα ο Δημιουργός εβαλε όλη τη μαεστρια στο να δημιουργήσει τον άντρα, και μετά ή κουράστηκε ή ήθελε να διδάξει διαιρετικότητα. (ΠΟΙΟΣ; Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΌΣ..) Γι αυτό πήρε από το πλευρο του άντρα για να φτιάξει τη δευτερη κατηγορια σε εξέλιξη, γυναίκα.
Παντού και πάντα, Μαυροψύχη - Σατανά, διδασκεις με απειρους τρόπους διαιρετικότητα, διαιρετικότητα και απόλυτο εγωισμο
Έχεις εφαρμοσει σε όλη την ανθρωπότητα παντελη άγνοια. Η άγνοια είναι η αιτια ολων χωρίς να εξαιρερειτε κανενα, των προβληματων της ανθρωπότητας και αφού καταφερες να έχεις την ανθρωπότητα στη παντελη άγνοια, φυσικά, με αυτά που σου προαναφεραμε, ψευτικα χρήματα και σε εχουνε υπηρετεισει όλες οι εξουσίες του πλανήτη, μετά από αυτή την άγνοια τα δεινά ή αλλιώς όλα τα προβλήματα της ανθρωπότητας έχουν την εξής ιεραρχια:
1) "ΕΓΩ" ….
Έχεις δώσει στον κάθε ένα, άντρα ή γυναίκα, οποιασδηποτε φυλής ή εθνικότητας, να πιστεψει ότι το σώμα του, που είναι καθαρα θέμα χρόνου να αποσυνθεθει μέσα σε ένα ταφο, ότι έχει οπωσδήποτε, πάνω από οτιδήποτε άλλο, ένα "εγω".
"εγω ο άντρας, εγω η γυναίκα, εγω ο ομοφυλόφυλος, εγω ο Αμερικανος, εγω ο Εβραίος, εγω ο 'Αγγλος, εγω ο Ρώσος, εγω ο Κινέζος, εγω ο Έλληνας, (και οποιαδήποτε χώρα του πλανήτη), εγω ο Χριστιανός (σε οποιοδήποτε παραμάγαζο), εγω ο μουσουλμάνος (σε οποιοδήποτε παραμάγαζο), εγω ο πιστός οποιασδήποτε θρησκείας του πλανήτη, εγω ο υγιεις, εγω ο όμορφος, εγω ο δυνατός, εγω ο πλούσιος, εγω με το δικό ΜΟΥ σώμα και το κανω ο,τι θέλω.."
2) Επιθυμιες
Κι αφού λοιπόν από την παντελή άγνοια, που δεν ξέρεις τι σου γίνεται και ποιος είσαι, πως βρέθηκες σ' αυτό τον πλανήτη, πω ςενασρκωθηκες σε μια χώρα, δε ξέρεις απολύτως τίποτα, ο Μαυροψύχης ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΤΟΝΩΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ "ΕΓΩ" ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕ, ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ. ΕΠΙΘΥΜΩ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΕΠΙΘΥΜΩ ΔΥΝΑΜΗ, ΔΟΞΑ, ΣΠΙΤΙΑ, ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΩΡΑΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΕΠΙΘΥΜΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΑΙΔΙΑ, ΕΠΙΘΥΜΩ, ΕΠΙΘΥΜΩ., ΕΠΙΘΥΜΩ…
3) Αποστροφή
Μετά τις επιθυμίες υπάρχουν δυο δρόμοι. Ή ποτέ σου να μην καταφέρεις να υλοποιήσεις τις επιθυμίες σου, όποτε θα αφήσεις το φθαρτό φυσικό σου σώμα, με το "αχ.. δεν υλοποίησα την τάδε επιθυμία μου" ή "αυτές τις επιθυμίες μου" και ο άλλος δρόμος είναι να έχεις υλοποιήσει τις επιθυμίες σου και ξαφνικά όταν τις υλοποιείς να αρχίζεις να ξαφνιάζεσαι ότι οι επιθυμίες που υλοποίησες (φυσικά μιλάμε για υλικές επιθυμίες) δε σου γέμισαν με τίποτα τη ψυχή ΣΟΥ. ΔΕ ΣΟΥ ΓΕΜΙΣΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ, ΔΕ ΣΟΥ ΗΡΕΜΗΣΑΝ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ, ΚΙ ΈΤΣΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΓΙ αυτό ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΤΕ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ, ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ""ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ".
4)Φόβος Θανάτου
Συνεχίζοντας τα δεινά μετά από τις επιθυμίες, είτε υλοποιηθούν, είτε όχι, να αρχίζει ο άνθρωπος από το αίτιο της άγνοιας, και συνεχίζοντας να ζει στο κόσμο των δεινών, είναι η αποστροφή. Αυτή η αποστροφή έχει να κάνει με το ότι τα ελάχιστα γήινα χρόνια που ζεις σε αυτό το πλανήτη, έχει αρχίσει όλα αυτά τα "λαμπιόνια" που βγάζουν απατηλά χρώματα που στην αρχή τον θάμπωναν και τον έλκυαν, είτε με υλοποίηση των επιθυμιών είτε χωρίς, λόγω του ότι πλησιάζει πλέον πιο έντονα ο θάνατος, να αρχίζει μέσα του στις ώρες που αναγκαστικά θα μείνει μόνος του, είτε σβήνοντας τα απατηλά λαμπιόνια, είτε μένοντας μόνος του να νιώθει να τον πλημμυρίζει αυτή η αποστροφή.
Και φτάσαμε στο τελευταίο δεινό της ανθρωπότητας που είναι ο φόβος του θανάτου. Έχετε φτάσει τόσο ψηλά εξελικτικά στο σύμπαν, κατοικείτε σε ένα σώμα φθαρτό μεν, αλλά προικισμένο με νου, αυτά που σήμερα απολαμβάνετε σαν τεχνολογία, είναι απόρροια κάποιων που ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑΝ ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ. Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΑΥΤΟ. ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ..
Εάν πριν 200 χρόνια μιλούσε κάποιος γι αυτά τα επιτεύγματα της τεχνολογίας που προκλήθηκαν από τη φαντασία των τότε δήθεν τρελών, εκείνη την εποχή όλοι θα τους κορόιδευαν. Και σε πιο ακραία περίπτωση, Ο ΑΛΑΘΗΤΟΣ ΠΑΠΑΣ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕ ΤΟΝ ΑΔΑΗ ΓΑΛΙΛΑΙΟ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
'Έτσι λοιπόν σήμερα, απολαμβάνετε, ζείτε, το ξέρετε ότι είναι 'Έτσι. Έχετε τη τεχνολογία που προκλήθηκε από την φαντασία κάποιων ανθρώπινων νοών. Κι ενώ μπορείτε να κάνετε απίστευτα πράγματα με την ενεργοποίηση του νου σας, κι ενώ είστε σίγουροι ότι σας περιμένει κάθε γήινο δευτερόλεπτο ο θάνατος σας, μέσα από την έντεχνη άγνοια του Μαυροψύχη και των νεκροθαφτών, όχι μόνο αισθάνεστε τον φόβο το θανάτου, όχι μόνο δεν ψάχνεστε γιατί θα πεθάνετε, το πιο σοβαρό και το πιο απίστευτο από όλα, είναι ότι σας αχρήστευσαν τελείως το νου σας, μηδένισαν τελείως τη φαντασία σας (τη φαντασία της δημιουργίας) και δεν ψάχνετε για τίποτα.
Και το μόνο που σας δίνει παρηγοριά μέσα στην απόλυτη ύπνωσή σας, είναι να πιστεύετε τις βλακείες, ηλιθιότητες των θρησκειών, ότι στην δευτέρα παρουσία θα σηκωθείτε από τους τάφους να ξαναπερπατάτε. Κι αφού βρεθεί η σκόνη από τα κόκαλα σας, να συνεχίσετε να κάνετε σ' αυτό τον πλανήτη αυτά που κάνετε κάθε ώρα, κάθε μέρα, κάθε στιγμή, στο ίδιο σας το περιβάλλον. Να λέτε ψέματα, να βγάζετε μίσος, να απατάτε τη γυναίκα σας, να λέτε εσείς στα παιδιά σας τι πρέπει να σπουδάσουν, να κρύβεστε ή να μην κρύβεστε για τις ανώμαλες ερωτικές διαθέσεις σας, κάποιες φορές να τις προβάλλετε κιόλας με το πρόσχημα των προσωπικών δεδομένων, να εμπλέκεστε σε φόνους, να υπηρετείτε την κάθε πατρίδα, να σκοτώνετε αυτούς που υπηρετούν μια άλλη πατρίδα και όχι τη δική σας.

Όποτε δικαίως, ο καθένας από όλους εσάς ξεχωριστά, που στο περιβάλλον σας κάνετε τόσο όμορφα πράγματα, τόσο αρμονικά και τέλεια, δικαίως θα ξαναμαζευτεί η σκόνη από τα κόκαλά σας, θα γίνει σύνθεση μέσα ή έξω από το φέρετρο, δεν έχει σημασία, θα σας κάνει και χάρη ο θεός να του ζητήσετε και την ηλικία που θέλετε να αναστηθείτε για να κάνετε τα ίδια.. εκτός κι αν σας προλάβει το σουπερ νόβα, δηλαδή το τέλος του ηλιακού μας συστήματος. 


Σ Υ Ν Ε Χ Ι Ζ Ε Τ Α Ι . . .